فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش:بیان حرف های ناگفته ما در مجامع بین المللی اصلی اجتناب ناپذیر

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

 

 امیر سیفی گفت: بیان حرف های ناگفته ما در مجامع بین المللی اصلی اجتناب ناپذیر است و تمام هم و غم ما این است که بتوانیم عملیات ها و مباحث مربوط به آن را در مجامع علمی و بین‌المللی مطرح کنیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم حسن سیفی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور و رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با تاکید بر اینکه امروز باید حرف علمی برای گفتن داشته باشیم،‌ افزود: هیچ‌کدام از عملیات‌های ما در مجامع علمی و بین‌المللی بارز نشده است.

وی ضمن تاکید بر لزوم تشریح عملیات های 8سال دفاع مقدس در مجامع بین المللی تصریح کرد:مقاله علمی پژوهشی، پایان‌نامه و کتاب که قابلیت ارائه در مجامع علمی داشته باشد، از جمله مباحثی است که باید در این باره انجام داد.

امیر سیفی افزود: در حوزه درس اخلاق، ما شمار فراوانی از افراد صاحب علم در ارتش و سپاه را داریم، ولی متاسفانه هیچ کتابی در این باره نوشته نشده است که مبنای اخلاق قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما حرف برای گفتن بسیار داریم، ولی فرصت آن را پیدا نکردیم که بیان کنیم و به کارهای فرعی پرداختیم و اصل را فراموش کرده ایم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش خاطرنشان کرد: در همین راستا برای روزآمد کردن کتاب‌ها در مجامع علمی نیاز است که به پژوهشگران امکان دسترسی به اسناد داده شود و تلاش می‌کنیم که در این راستا از تمام ظرفیت دانشگاهی، علمی و اصحاب رسانه استفاده کنیم و جنگ را به دانشگاه ببریم.




برچسب‌ها: آسمانی هاامیرسیفی راهیاننور

تاريخ : سه شنبه 22 خرداد 1397 | 14:50 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت